Malasiya

Vilken värme kuala lumpur bjuder på, det är klibbig och just nu har solen gått i moln, vi tror eller har hört rykten om regn så vi befinner oss nu under tak!

Idag har vi varit på ett köpcentrum- vi gick in och hade väl inga förhoppningar förens vi och gick vi tittade upp och kom på hur stort det var... 12 våningar? hahah stört och jävlar jag som verkligen ska försöka hålla i pengarna, fick ont i magen. Men det gick faktiskt väldigt bra, jag köpte bara en klänning för 25 myr det är ungefär 50 svenska kronor. HELT KLART VÄRT DET!

Vi gick säkert där i 3-4 timmar, giud fötterna alltså, vi hann typ hälften :)

MATEN:
jag har nyligen ätit  "chicken curry dry with nudles"  Jag och melanie hade delade åsikter om detta. Dry= torr tyckte melanie och jag trodde dry= stark..
VET NI? det var verkligen verkligen stark, gud mina läppar efteråt! Dock fick jag kvällningar av det, ni vet? kyckling som har kvar skinnet och är mycket fett på... jag tål verkligen inte det, de är de värsta att få in fettet i munnen och att man råkar tugga- det är som tuggummi.. inte okej! Tur att jag inte betala mer än 25 kronor för det!

BILDER

Detta är köpcetrumet som vi var på idag. Time sqars


Min underbara måltid med mina fina träpinnar


Bilder från London kommer inom en snar framtid måste minska ner och hålla på, värsta jobbigt!

Nu ska jag ta och fråga melanie om vi ska spela lite kort eller något, vi är nämnligen väldigt osociala just nu!

CIAAAAAO

Kommentarer
Postat av: melanie

Har vi någon kortlek?

2010-01-23 @ 11:35:37
Postat av: Mamma

Carro, tänk på platsen i din ryggsäck innan du handlar för mycket :)

2010-01-23 @ 11:45:47
Postat av: Mormor

Vad skönt att resan hittills verkar vara bra. Håller med din mamma tänk på vad du shopar men får det inte plats i ryggsäcken får du väl ha massa kläder på dig. Kram Mormor

2010-01-23 @ 11:54:47
Postat av: pappa

HA HA



Kul ni har det värmer mej !!



Även om du e jätte saknad



Pappa

2010-01-23 @ 14:25:22
URL: http://emmamittnamn.blogg.se/
Postat av: Syster

saknar dejj syster <3

jag älskar dejj<3

kul att du har de bra

2010-01-23 @ 21:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0