Bondiiiiiiii

Idag har vi varit på bondi beach- men när vi kom dit typ kom det några regndroppar men vi höll ut och låg där ett tag till och de slutade.. så vi låg där bland molnen och blåsten till nästa regnskur kom, dåå gick vi!(:

Imorgon bär det av på surfcamp- kommer nog inte blogga då... Vet ju inte riktigt hur det kommer bli.. Så vi får se! Uppdatering kanske kommer eller så kommer det om en veckaaa. HÅLL UT!! Då kommer det massa bilder på oss när vi förösker surfa.. hoppas det går fint för osss -- såå spänd de verkar så kul, hoppas inte mina linser hoppar ut bara.... buhhuuu

Sista dagen i Sydney- ska nog ner till baren och ta en öl eller något annat gott! Ciaao

ha de bäst nu- skicka sms om ni är sugna..  Jag vill gärna ha söta medelande!

PUSSS

TÄNKTE PÅ EN SAK TILL- Såg att jag hade 35 läsare igår.. Så ni kan väl skriva en liten kommentar så jag vem vilka det är, så är ni gulliga- roligt med kommentarer!


Kommentarer
Postat av: pappa

Hmmm hur skall du ha det ??????



Ha HA HA........



Kram pappa



fick du sms av mej ?

2010-02-02 @ 10:56:36
Postat av: lilla syster

saknar dejj syster<3

ha de bäääst<3

2010-02-02 @ 11:15:29
URL: http://emmaisabell.devote.se
Postat av: Amanda

Du vet att jag läser:D

2010-02-02 @ 11:36:04
URL: http://alltsomarditt.blogspot.com
Postat av: Sabina

Va kul ni verkar ha det. Jätte kul att läsa ;)

2010-02-02 @ 14:21:15
Postat av: Robin

jag e nog den flitigaste läsarn av alla! för när jag ser att de faktist e bättre här hemma kommer jag inte vara sen med att kommentera!! :D

2010-02-02 @ 16:54:44
Postat av: Malin

Det låter som du har det underbart. Vi har det också underbart.......snöoväder.......

Kramar

Ps Fredrik under hur det går med bootsen

2010-02-02 @ 18:23:50
Postat av: Mamma

Jag skickade ett sms till dig idag men vet inte o det funkade. Har skottat garageinfarten idag tog bara 45 min KUL!!. Lycka till med surfningen.

2010-02-02 @ 18:40:55
Postat av: Robin

du ska köpa en digeridoo till mej!:O

2010-02-02 @ 19:07:28
Postat av: Mikaela

åh jag är så avundsjuk på dig barri (: skickade sms till dig förut men tror inte de kom fram , skicka till ditt sverige nummer och ditt aus-nummer. hmm :O good luck at the surfcamp :D <3

2010-02-02 @ 20:24:13
Postat av: från mig till er!

Taack, kul med så många kommentarer!

Nej jag har inte fått ett ändaaa sms, fy va tråkigt att det inte funkar......:( ledsen blev jag nästan nu...



Fredik- jag har inte sett ett ändaa par faktiskt.... men ska tittta vidare, de vet du(:

2010-02-02 @ 20:52:27
Postat av: Mellis mamma

Tja jag ä en av de där som smygerkikar lite diskret på din blogg och följer er resa på två håll så att säga. Lycka till, ni ä så härliga, "Ta väl hand om varandra". Kramiz

2010-02-02 @ 23:55:08
Postat av: kusinen & morfar

skall hälsa från oss båda att vi läser den varje dag och håller koll på dig. SPECIELLT morfar, han är en trogen läsare!!! =)

saknar dig. hoppas du har det underbart!!!!

ta hand om dig

puss och kram sarah

2010-02-03 @ 00:49:28
Postat av: Emelie Augustsson

Jag är självklart med dig på bloggen! Du ser ut att ha det hur gott som helst!! <3

2010-02-03 @ 17:46:23
Postat av: Mormor

Vilken osis att det regna när ni var på Bondi hoppas det nu blir bra väder när ni skall ära er och surfa. Själv får jag surfa på massor av snö och is (inte alls kul längtar till sommarn nu) Hälsa till Melanie. Kram Mormor

2010-02-03 @ 20:08:11
Postat av: Ida.S

jaa...funkar inte nr eller vad händer? hade ju inte förvånat mig om du har lagt ut fel nr på bloggen eller något, haha! kolla upp barri! surfa luuuugnt

2010-02-03 @ 21:07:57
Postat av: Till Camilla Genom Carros Blogg

"Fatta" att vi skulle få så fina "barn" Av våra små fjuttiga gener. Men de Generna måste ha varit förädlade på vår sida, det tror ja helt klart på. (Killkönen kan inte ta åt sig den äran) För utseendena går helt klart igen på oss mammor. (Eller hur Millan) Ds. Ni killar har varit med på ett litet hörn också och klart att man ser yppe yppe små likheter av er också... Hi hi

2010-02-03 @ 23:57:56
Postat av: pappa

Till Mammorna



Vi var med pe ett redigt hörn=)



Ha De



=)



2010-02-05 @ 14:50:13
Postat av: Veronica

haha..visst är Bondi överskattat?.Det finns såå många andra finare stränder i Australian..jag fattar inte varför just Bondi är populärast :S

2010-02-05 @ 15:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0