Nu sitter vi på mc donalds igen...

Älskart- dricker en frappe-chocco, SÅ GOTT OCH SÅ FETT! Om en timme ska vi ta greyhound-bussen till 1770. Så ett nytt place idag- ska bli roligt, alltid roligt att komma till nya plaster, omväxling är aldrig fel. Igår låg vi på stranden- fattar ni det var sol eller först regn men vi låg kvar och efter det sprack det upp- fatta vår lycka och oj vad solen stekte...

Vet ni mer som hände igår jo jag begav mig ut på min första springtur här nere- gud jag kände mig verkligen duktigt och väldigt skönt att springa när solen precis gått ner, de ska jag lätt forstätta med. ska ut en sväng ikväll med tror jag! Som sagt vi har börjat träna- så vi har snygga kroppar tills vi kommer hem vi får dock se hur länge träningen håller i. (:

Men nu ska jag forsätta vara duktigt, ska skriva ett cv som jag ska lämna till min pappa och lite så, sen titta jobb här, vi har funderat på att jobba i en månad på en farm eller plcoka bär eller kanke Au-pair, dock blir au pair svårt eftersom dem vill att man ska stanna minst 3 månader. men vi vill jobba en månad och sen åka till thailand de sista vi gör innan vi åker hem.. jag vill det såååååå gärna men vi får se hur det blir, om inte kommer jag nog åka hem i april, annars om vi åfr jobb kommer jag nog hem i början av juni men vi vet inget ännu.. under bearbetning! update kommer mina småvänner! Åh kom just på att det är regnperiod i thailand i Maj- men regn har väl aldrig skadat?! ÅH jag hatar regn!

Ni ska veta att ni är saknade, i massssoooor





Många kramar från Caroline
föresten dåligt med kommentarer, känns som ingen saknar mig!

Kommentarer
Postat av: pappa

Faaaaan Saknar dej i massor...........



KRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAMMMARRRRRRR

2010-02-22 @ 08:52:47
Postat av: Mormor

Vad skönt ni har det vad är lite regn mot en halvmeter snö och allmänt kaos. Dessutom har jag fått en riktigt rejäl influensa. Har legat helt pall sedan onsdag kväll. Men det går väl över så småningom. När skall du hälsa på din släkt? Ha det så skönt och var rädd om dig. Kram Mormor

2010-02-22 @ 18:31:41
Postat av: sarah

jag saknar dig meeed!!! massor!

2010-02-22 @ 18:42:37
Postat av: Mamma

Passa på och ta ett jobb så att du kan stanna längre här är det bara snö och kallt. Skottade snö i flera timmar igår, snövallarna runt garageuppfarten är säkert två meter. Saknar dig men passa på att jobba och vara ut så länge som möjligt. Kram

2010-02-22 @ 19:20:09
Postat av: sannnnnaaa

joduuu carro vi saknar dig!!! Hoppas ni har det jättebra :) vilket ni verkar att ha! PUSS

2010-02-26 @ 16:57:20
URL: http://hemanhunters.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0