Noooosa

Inte blivit nagot sa mycket bloggande nu, men nu javlar gratis internet och allt.. Da ska man sla pa stort. Vi ar i Nosa och legat pa stranden varje dag.. eller vi har varit har i tva dagar men andaaaa.. Solen ar valdigt stark och jag har pa min 30 men blir anda lite smarod- sa idag lag vi bara 2 timmar pa stranden och jag i skuggan med en bok, valdigt avkopplande..

Sen har vi varit pa Nosa National Park, vandrat 15 kilo i denna varmen, varmen alltsaa gud jag alskart men jag hatar nar jag ligger i sangen och svetten rinner och att man kanner sig lite ofrasch efter man duschat.. FATTA LIKSOM?

Kommer med ett langre inlagg nar jag har mer internet, min fria tid ar snart ute... Bilder kommer att komma idag har jag fotat som dan, pa en kaola med... Dock satt den i traden sa man ser inte sa bra.. men battre an inget!


Hoppas alla hade en bra alla <3 dag

PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0