Läs vettjaaa

Sista dagen i Byron bay- vi skulle gå till stranden men när vi väl kom dit kom regnet – så typiskt särskilt för melanie som hade tagit på sig sololja... att hon inte höll på att smälla av.. Stackarn.

Vi gick i lite affärer, Melanie fick äntligen köpa en ny mobil och en sarong för igår söp hon bort sig handduk eller så var det kanske inte... haha tänkte skoja till det lite.

Idag fick vi våra bokningspapper på dem kommande 3 veckorna här i Australien och jag vet att ni vill veta vad vi kommer att göra? VISST!


Lite info!

-Imorgon åker vi till Brisbane och är där i två nätter

-Sen åker vi till noosa, 13-17 Vi är där i några dagar jaa, tydligen väldigt fint ställe.

-Vidare till hervey bay där kommer vi vara en heldag och vi kommer även därifrån åka till fraser island tour, 3 dagar och två nätter.

-Efter det åker vi till ett lugnare ställe 1770 där kommer vi chilla i 3 dagar 22-25 feb

-Efter det blir det Airlie beach 2 dagar tror jag, lite rörigt i mina papper just nu...

-Sen kommer vi lämna vår packning i Airlie Beach och sedan åka på en trip- 2 dagar/2nätter på whitesundays trip. Där kommer vi även dive in the sea och efter detta kommer vi komma till bara till airlie beach och ta bussen upp till TOWNSWILLE...

Detta är det som är planerat dem 3 kommande veckorna. Låter det bra eller låter det dåligt, det låter AWSOME!!!



Igår var det party- vi gick till cheeeky monkey, första gången jag var där Melanie var där i dagen innan men jag skippa det för jag orkade inte och ville bara ta de lugnt.. men igår var det allt annat än lugnt eller det var allt kanske städat- Dansa på borden från det att jag kom dit tills jag gick hem.. Galet kul- fattar ni jag fick tillock med positiva kommentarer om min dans.. att det såg bra ut! Hahaha något att skryta om faktiskt! (:


Tyvärr inga bilder från igår för vi hade ingen kamera med oss, typiskt men bilder kommer ni att få från oss eller mig från den kvällen, Emma som vi har umgås med mycket. Dock för tok många så kan nog få några av henne, nästa gång vi ses eller via datorn.. så håll ut!


Ikväll tror jag att det blir slappt, ska ta mig en dusch och sen packa ihop mina saker som verkligen ligger över allt.. kan tänka er vi bor i ett rum med 5 våningsängar och alla har typ två väskor och rummet är lika litet som ah vet i fan.. liten i alla fall- ganska mysigt.. sover nästan på varandra!!

 

Ha de bäst Puss

 

 


Kommentarer
Postat av: pappa

Hej



Älskar din blogg



Å dej Förstås=)



KramKram

2010-02-10 @ 07:03:03
Postat av: Mamma

Låter "osannolig" att du fick positva kommentarer ang dansen med tanke på hur du rockade loss i Tunis. Får hoppas att vädret blir bättre så att du är lika brun som mig när du kommer hem:) Kramizar

2010-02-10 @ 19:32:16
Postat av: lilla syster

håller med mamma*<33

2010-02-12 @ 20:30:36
URL: http://emmaisabell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0