Hello everybody

Det var ett tag sen nu, ganska skont a logga in pa facebook- fem nya vanforfragningar och mycket annat gott! Jag ska skriva om surfcampet och ni ska kanske fa nagra bilder... min egna dator funkar inte hor- eftersom det tradlosa ar just broken... sa ska skriva det pa min barbara forst och sen lagg upp det har- smart- sparar pengar saa.. Sa ni kommer fa ett inlagg om det senare.. som sagt

Mitt nummer ar ratt, jag glomde dock skriva +61 innan nummer och ta bort nollan, men min smarta mamma och pappa fatta de direkt... konstigt att jag blivit sa trog liksom...

Har ar nummret :+61415518614 - sa nu blir jag annu gladare nar jag for sms och pengar har jag med.. sa ett svar kan ni nog forvanta er..

 Jag bara gillar era kommentar- sa roligt att lasa och blir mycket roligare att skriva... nastan lite tarogd faktiskt.. Fredrik- inte skor hittade an- men jakten forsatter.... (:

Hors mer senare - Pusss och Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0