(:

Idag lämnar vi 1770, sitter just nu ser på OS på hostelet...Just nu bara det öser ner, hela natten har det ösregnat, inte kunnat sova eftersom de låter så jävla mycket.. så jag försökte sova med mp3. De gick lite bättre. Vi lämnar vid nio ikväll och åker mot Airlie Beach- tar 10 timmar att åka, men vi åker på natten så det ska nog gå superbraaa! (:

Men föresten vi har varit iväg på en guidad tur, de var de sämsta jag har varit med om vi åkte till två stället och så berätta han lite, så värdelöst, men de var gratis och vi fick fördriva en timme typ. (:

 

Men nu när jag ändå inte har något speciellt för mig tänkte jag berätta lite småsaker som har hänt under den här tiden vi har varit i Australien, en liten sammanfattning och lite saker som jag glömt att skriva i bloggen, de niii.. eller så har jag kanske skrivit några saker innan men vad gör det?

 


- Redan i sydney berätta melanie för mig att jag hade pratat i sömnen PÅ ENGELSKA, jag undrar så vad jag sa, hon minns nämligen inte det.


- Melanie har fått fågelskit på sig, dock inte i huvudet, bara på handen lite tråkigt (:


- Utgång i sydney- en kille försökte lära sig svenska av en annan tjej och sen skulle han fråga mig hur är läget? på svenska och jag trodde han han " du är läcker" - bara den missuppfattningen gjorde det pinsamt eftersom jag tyckte han såg bra ut.hihi


- jag har betalat böter pga att jag "spydde"- galen kväll


- På alla hostel finns det kylskåp där alla har din mat i och i byron bay var det väldigt fullt och jag fick verklgien damp på en väska som stod framför min mat och när jag inte fick in den ställde jag mig och sparka på den med foten för att få in den igen... självklart står killen som äger den påsen bakom mig, fett pinsamt......


- I byron bay dela vi rum med två killar och en tjej. Dem tre reste ihop men som jag fatta det kände dem inte varandra sen tidigare. Men i alla fall dessa tre var extremt konstiga, tjejen var den som var normal, dem andra två prata skit om varandra till mig och melanie dock väldigt kul att höra, nu till saken, jag prata med honom angående krogen typ och han frågade vart vi hade varit och lite så och jag börjar förklara ställen att på "cheeky monkey" att det var lite yngre folk och att ja typ han att kanske ska testa besch hotelet istället, mena typ att de skulle passa honom bättre och bla bla... Sen efter jag har gjort dedär utlägget säger han att han är 21- , han stället frågan till mig, hur gammal tror du jag är igentligen.??? hahah jag trodde fan han var typ runt 26 eller något så pinsamt igen.. Han blev lite off efter det och efter att jag sagt detta kommer han nästan gråtandes in i rummet pga att han hade misslyckas med att koka pasta.. hur misslyckas man med de liksom- jag undrar hur hans kväll slutade.


- På vår guidade tur på Fraser Island, så fanns det en väldigt konstigt typ i vårt gäng, kommer dock inte ihåg vad han hette men han kom från korea och var väldigt rolig att lyssna på, han kunde inte alls mycket engelska.. Några meningar och lite sådant. Men han berätta i alla fall sista dagen att han inte förstod vad vår guide hade sagt, han mena på att 100 procent av de vår guide prata förstod han typ 10 procent, stackars.. De roliga var att han bara "jag skratta när alla andra skrattar men jag fattar liksom inte vad jag skrattar åt"... hahah så jävla kul.. Sen var han typ full sista dagen med. Han blev bara roligare och roligare.


Sen hade vi även en konstig kille som tittade hela tiden åt vårt håll, men efter att vi pratat lite med honom fattar vi varför han var som han var, han yrke var nämligen pokerspelare- de säger en del...


Idag har jag även flätat ett armband och en fotlänk till mig, gott att ha lite dötid sen har jag och Melanie gått lite i dem tre affärerna som finns. (:

Åh jag gillar era kommenterar, kul morfar att du lagt till en kommentera, de är såå uppskattat och alla andra med de vet ni! (:

PUSSS PÅ ER


Kommentarer
Postat av: Marice

Hej Camilla och Stefan och alla oroliga själar. Melanie skrev så här till mig att dom har det "jättebra" och att det nog var på den östra sidan sunamivarningen varit, det var hon ganska säker på. Hon hade inga pengar på mobilen, därför kunde hon ej svara."Att vi skulle koppla av" och att dom antagligen bokar flyg till Thailand nu.. Jag kunde ej messa dig camilla för ja hade ej ditt mobilnummer. Och ska snart sluta och gå hem och lägga mig så du och alla andra får det så här istället och hoppas att ni läser, om nu Carro kanske har dålig mottagning eller något liknande.

DS. Carro det är så härligt att följa er resa och ni verkar ha så roligt. Era bloggar är så roliga och underhållande så att jag får många härliga skratt när jag sitter i min ensamhet på jobbet på nätterna. Lycka till och sköt om er. Många kramizar Mellis mamma

2010-03-01 @ 05:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0