Det snurrar i mitt huvud

- Idag har jag fixat mobilkort- mobilen fungerar halvbra- numret är i alla fall 0415518614 om någon vi smsa något. GÖR DET!

 

-Fixat jobbpapper- så man kan jobba - kommer om 20 dagar tror jag! 

 
-Bokat surfpaket- åker på onsdag.. Dyrt men värt det, kommer vara där i 5 dagar... ett minne för livet, yeaah! Byron BAY – där kommer vi fortsätta vår resa sedan

 

- vi har även fått information om vilka ställen man bör stanna på och titta, vilket är super!

 

- Vi har tittat in ett shoppingcentrum idag, ingen strand idag inte.. men imorgon ska vi besöka bondi beach!

 

- bokat boende för en natt till i sydney, så imorgon blir det sista heladagen här..

 

- Skulle fixa konto här nere i australien, men jag visste inte riktigt varför jag skulle ha det eftersom jag tror att jag inte kommer jobba så mycket.. mest se saker och därefter åka hem.. jobba på farm istället då jag får boende och mat och resa för mina pengar.. Det var väldigt svårt att få något riktigt jobb om man bara ska vara här i 3 månader max. Så jag vet varken in eller ut för om man ska jobba måste man ju vara på något ställe och jag vill se så mycket men har dock inte så mycket pengar.. gud nästan lite jobbigt.. Men melanie har fixat ett i alla fall- hon ska ju dock stanna 6 månader- tror hon..(:

 

Hela mitt huvud snurrar just nu av massa information och mycket annat!

 

Kramar en snurrig Caroline


Kommentarer
Postat av: mellis mamma

NNej har du skaffat jobb papper. Ni stannar väl inte kvar???? Tänk på att Sverige är är så vackert på sommaren:) :) :)

2010-02-13 @ 22:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0