Brisbane sista kvällen...

Legat på stranden hela dagen, shoppa en klänning idag- var tuvngen att ha det! 10 dollar, typ de billigaste man kan få något för här- så jag är nöjd!

Just nu skypar melanie med sin mamma och pappa, åh jag är väldigt sugen på det med.. Fall mina föräldrar vill veta, hihi

Jag har ocksåå färgat mitt hår idag- jag var tvungen så nu är jag snygg igen.. känns jättesköööönt! Typ väldigt mörkt.. jag gillart..

Bilder på den konstgjorda stranden kommer någondag, får använda mina internetpengar väldigt flitigt och att ladda upp bilder tar väldigt låååååång tid!


XX


Kommentarer
Postat av: pappa

HMMM



Läs din Mail



Kram pappa

2010-02-12 @ 12:29:56
Postat av: sarri

Jag vill skypa!!:) för som johanna skrev, vi vill ha uppdateringar om hur raggningen går, känns som att vi stackars bloggläsare undanhålls info!puss på dig!

2010-02-12 @ 15:57:00
Postat av: Mamma

Jag har aktiverat skype hela tiden så det är bara att ringa. Datorn sätter ja på så fort jag kommer hem.

2010-02-12 @ 17:38:46
Postat av: carolineeee

hahahah nej de gör ni inte! ja boka en tid.. jag villl JÄTTEGÄRNA skypa med dig..... NUUUUU!!!! hihi



2010-02-13 @ 11:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0