Back from Fraser Island

Befinner mig just nu i Hervey Bay- sitter i baren med datorn och dricker lite cider och hör på sköän musik- dock går ögonen i kors, snart dags för sängen för mig del. GUD!

 

Fraser island var helt fantastiskt fint, dock var vädret inte på vår sida eller första dagen regna det hela tiden typ och dem två andra hade vi molnigt så inte alls mycket sol bara lite ibland, men vi har haft det toppen och sett massa fina platser, att de är så vackert. Vi hade guide tour vilket innebar, maten serverad hela tiden och boende under tak- mat fanns typ alltid tillgänglig- i busen hade vi frukt och muslie bars och så hade vi även fika. Vi levde som kungar- jag och melanie åt som aldrig förr typ.. Dock var det lite skumt folk på vår tur- lite äldre och flumfolk... säger gått upp tre kilo eller något så imorgon ska jag ut och springa för FÖRSTA GÅNGEN här nere....

 

När man boka resan kunde man välja att ta guide eller self drive. Self drive innebär att man är en lite grupp kör själv och bor i tält- vi ångra oss väldigt mycket i början när vi märkte vad konstigt folk vi hade kommit med, vi ville ju ha SNYGGA KILLAR och normalt folk. Men när vi väl insåg hut vädret var- fy fan för att sova i tält när man kan sova i ett hus- som var jättefräsch och vi fick även rena handdukar som på hotell- fattar ni hur glada vi var.. stora badlakan vi brukar ju torka oss med små handdukar som vi man vanligvist har till ansiktet.. haha

 

Vi hade dock träffat mer folk på de andra turen, men vi hade faktiskt turen att träffa några self drive folk med, vi träffa några som vi träffade på surfcamp- återseende är alltid roligt. Vår grupp blev också helt okej, vi skratta och hade väldigt roligt med.. Särskilt sista dagen, en kille drack du vodka och blev full och hade sig.. En annan dag eller i fredas var det, åkte vi till ett ställe och bada och en tjej kunde typ inte simma men de fatta inte vi så hon höll typ på att drunkna, ja då de händer då grejer på vår resaaa.

 

Så jag tycker vår resa var helt perfekt, börja dåligt men blev toppen tillslut och kan knappt vänta tills whitesunday- vår båttur- där kommer det lätt vara folk i vår ålder- jag längtar sååå.. Glmöde nämna att myggor fanns det gott om, att jag inte dör, det kliar överallt. GUUUUD

 

Fraser Island i Bilder

 










Har mycket mer bilder men orkar inte ladda upp, ni får nöja er med dessa och jag hoppas det smakar.

Ha de underbart i snöstormen, puss på er!


Kommentarer
Postat av: lilla syster

gud va fina bilder syster<3

2010-02-20 @ 21:51:24
URL: http://bellasbiitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0