1770

 

Imorgon lämnar vid 1770 och åker mot Arile Beach, vet inte riktigt hur det stavas. Men skitsam, där vi kommer vara till början av mars- vi ska ju ut på en båttur, två nätter. Ska bli spännande och hoppas det är trevliga människor. Föresten när vi var på Fraser Island prata vi med en som hade varit där typ och när han var där så blev en tjej attackerad av en haj, men hon lyckades slå till den på nosen så de fick fint. Detta är typ bara 2 veckor gammalt. Så vi får hoppas på det bästa- bli inte rädd Mamma! Spännande som sagt!

 

Dessa två dagar här på 1770 har varit slappa, vädret har varit på vår sida, fattar ni, så stranden idag och igår. Igår var det riktigt stek alltså- jag tog tillockmed lite sololja vilken jag nog ska lugna mig lite med, eller lite röd blev jag... tog dock bara det på benen och magen.. medans jag hade solfaktor på ryggen och ryggen blev jätte fläckig, jag fattar inte varför.. blir så less! Idag har vädret varit bra med eller solmoln typ, solen ligger bakom molnen, men den tar ändå dock blåste de mycket sand så hela tiden fick man sand- inte lite heller så en anning jobbig men vi höll ut i. :)

 

Så vi har slappat som bara den här, ligger i hängmattan och chillar typ, men just nu är vi på en internetcafé med våra datorer, vi ska boka buss till Arilie. Sen blir det tillbaka och laga käk- ska nog äta det som jag åt igår typ, pasta, keso, tonfik, tomat och bröd.. Jävligt gott och väldigt enkelt och heller inte så dyrt!  

Men ha de bra så hörs vi i Arilie, Ciaaaaaooo

Föresten hoppas ingen har smsat mig dem senaste dagar för jag har nämligen inte haft täckning, hatar vodafone.. de suger ju, melanie har täckning överallt och hon har telstraa.. GUD JOBBIGT!





Ser brunare ut på bilden än vad jag är i verkligenheten, älskar kameran!


UPDATE

Sitter och tittar på bussbiljetter nu och jävlar ja de var fan ont om dem... Åka imorgon vid 21 eller idag vid 21. De spelar ingen roll vad vi gör vi kommer ändå missa en natt hur vi än gör som vi redan betalat för.... Antingen stanna vi här hela dagen imorgon eller ha hela dagen i Airlie imorgon.. Vi kommer alltså åka på natten.. Resan härifrån till tid tar typ 10 timmar.. så härligt!!
Jobbigt!! vi åfr se vad vi gör!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Om alla vill veta sa, aker vi imorgon istallet for idag. vi ville aka idag men som sagt... det fanns bara en javla plats kvaaar. sa vi blir kvar har hela dagen imorgon.. sa vi kommer till airlie i overmorgon...

2010-02-24 @ 08:47:15
Postat av: Mamma

Du börjar få en fin bränna, saknar dig. Kram

2010-02-24 @ 15:56:17
Postat av: Morfar

Det är roligt å gå in på bloggen och följa din resa. vad jag förstår så har ni det bra.vädret är varierande, bra så du inte blir för brun. jag som alla andra saknar dig jätte mycke,men försök å få ett jobb så du kan stanna i ett 1/2 år.fixa en bra boende så jag kan hälsa på, ha det fortsatt bra många kramar

2010-02-24 @ 19:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0