sommaren är här

Att vakna upp av att solen skiner är bland det bästa, dock har jag varit rastlös idag, inte kunnat ligga still i solen ute, så jag tog mig en promenad istället.. Nu ligger jag i soffan under mitt täcke, värsta frossan har jag, dock en anning ont i halsen, beror nog på att jag gick hem från folketshus  i lördas, frös hela vägen.. HAHA Härligt!

Jag har fått en arbetsdag till på förskolan, wow så blir jobb torsdag och fredag denna veckan- ska bli kul och skönt! Jobba på dagis i fint väder är underbart. =)

Sen hoppas jag att jag får en lägenhet, inte säkert ännu så vi väntar på svar dock kommer jag få leva tjat- om ingen vill dela med mig, haha dock vill jag inte de helst men va fan de kanske får bli den lösningen ändå- den som lever får se!




Saknar många stunder från Resan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0