Iphoneee

Update från min bebis, ligger i soffan och känner mig fet för tillfället- ätit en stor godispåse och efter det en pizzza! Gud mätt och smått äcklad! Min kära vän sa till mig att jag skulle börja skriva här! Så varför inte? Dock är mina dagar sega nu! Gömmmer mig hemma pga mitt ansikte, utslag som jag äter antibiotika för- dock ingen förbättring ännu. hoppas på det snart för jag vill kunna visa mig ute- mår dåligt när jag ser mig själv i spegeln, illa! Annnars har jag inte mkt att skriva, ska besöka min farfar imorgon- ska bli mysigt. Sen blir det middag hos pappa- lax har jag hört! :) om ni vill att jag ska fortsättta blogg- skriv en kommentar!

Kommentarer
Postat av: Melanie från sin bebii

Heeej kompis! Jag är på väg till min morfar nu, och då är det så himla kul att ha lite tidsfördriv och då läser jag bloggar från bebisen, därför r det så kul att du uppdaterat haha. Puss hoppas prickarna kan försvinna nångång stackare..

2010-05-20 @ 10:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0