100 procent säkert

Idag ringde jag själv bruket och fråga om jag fått jobb eftersom ingen har hört av sig till mig, bara hört att jag fått jobb av en som är sommarjobbare där med och dem från kontoret men inte av min förman. Så ringde upp min förman som jag hade förra året och han räkna med mig. Känns skönt att veta det 100 procent! Samma skift som förra året, tror inte det kan bli bätte.. eller vissa kan man ju ta bort men jag har min underbara vän Veronica och vet en till som ska jobba där och dem gamla då- de kan inte bli bättre! Ska göra samma sak som förra året- så jag kan min sak- jobbet är för utvecklingstörda, men gött betalt- de är pengarna jag vill HA!
LYCKLIG


Ligger nu i sängen en fredas kväll, folk är säkert ute och roar sig jag har huvudvärk so in i helevete, men de är inte den som hindrar mig.. Oh nej det är mina äckliga utslag- så blir att hålla sig inne denna helgen och hoppas på nästa eller nästa måste jag ut- eller ska på 175 års fest- haha vi får se hur det slutar.. Om jag ska syfta tillbaka på förra fester med samma människor- så kan det sluta hur som helst.. Fast jag ksa hålla mig lugn!  HAHA

Imorgon ska vi fira Mamma som fyller 40 år nästa vecka, det blir lite fest! släkten men släkten är värst och vi har alltid roligt. Jag har robin har bakat tårta och ska även hålla i lite lekar imorgon, kan inte bli bättre! Så hoppas på en lyckad kväll!

Byron bay- killen framför mig är bara så snygg!

Hoppas ni har en bra helg ni som läser
Många kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0