Townsville-Billabong-lyxliv

Igår var vi på Billabong med min syssling Brad och hans tjej och Yvonne. Det var faktiskt väldigt roligt, se krokodiler, ormar, känguru, fåglar, koalor och mycket mera. Jag har ju tjatat om att åka på zoo- så när dem fråga om vi ville åka dit så blev jag väldigt glad. Dock väldigt varmt att gå där, solen steker rätt på en och svetten rann, ganska härligt, jag frös ju i alla fall inte. De jobbiga är dock att dem betalar för oss, känns halvbra. Dock väldigt gott men ändå lite konstigt. (:

 

Annars i veckan har vi ätit god mat, varit på stranden, firat kenneth, han fyllde 50 år i fredas, så vi var ute och åt på thairestaurang- sjukt gott- längtar till thailand- bara sådan mat.

 

Denna veckan som kommer: ska vi vara hundvakt, säkert till stranden någon dag, kanske på en utflykt till med brad och hans tjej. Till något fint ställe kommer dock inte på vad det heter nu, tror det var Daintree. Typ lite kallare vatten, vattenfall och så mycket annat fint. Sen ska jag och melanie bege oss ut till magnetic island för en natt. På Tisdag är det ”cheap tuesday- utgång med Elise och hennes kille och deras vänner- hoppas på en riktigt rolig kväll, men innan det blir det middag hemma hos Kenneth. Sen blir det slappa och ta in det sista av goda livet här. Efter den veckan drar vi vidare mot mission beach- hoppa skydiving inte bestämt mig än, men melanie ska göra och jag vill så gäääääärna göra det men får se hur min ekonomi ser ut helt enkelt!!  Vara där en natt sen ut till Cairns.

 

Hoppas ni har det de bra hemma, nu ska jag sätta på en tvättmaskin, ska bli gott att få rena och fräscha kläder som luktar gott.





Se och Njuuuut


Kommentarer
Postat av: sarri

omg, han med grön tröja(brad??) och du.. man ser så tydligt att ni är släkt:)

2010-03-08 @ 13:21:59
Postat av: Anonym

hahah, nej det ar inte brad de ar charlie, sara Sorry, dock ar vi med slakt! (:

2010-03-08 @ 23:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0