Skydiving

Sa haftigt, fantastiskt, helt sjukt och sa fint, ja de gar inte att beskriva. Helt sjukt! Jag var inte direkt nervos, jag var bara taggad till tusen, sa grymt! Jag vill gora om det igen! Dock hade jag inte bestallt bilder eller film sa jag har ju inget bevis mer an ett papper. men han jag hoppa med filma anda och sa fick jag bestamma efter hoppet om jag ville ha filmen, sa jag fick se mig sjalv hoppa gratis efterrat, for jag slangde inte ut pengar pa det, dock kul att se sig sjalv hoppa, jag sag ut som en ja vet inte gar inte att beskriva jag bara skratta nar jag sag det :) han jag hoppa med var jattebra och jag tyckte allt vara SUPER!
Melanie lika sa och hon har bilder och video pa sig, sa om ni vill se nagon snygg bild sa kan ni ga in pa hennes blogg, tror dock hon inte lagger upp nagra nu men om nan dag kanske. har ar bloggen: www.johanssonmelanie.blogg.se

VALDENS UPPLEVELSE- BASTA KANSLAN EVER! GALET! BASTA JAG GJORT!
Nu blir det att aka hojdskracken pa liseberg- namligen inte gjort det pga av att jag ar lite hojdradd. HAHA men nu ar det en droppe i havet om man jamfor med skydiving!


Ah imorgon aker vi ut till REEFET- dar vi ska snorkla och DYKA! vi fick ett dyk pa kopet sa varfor inte, ska bli kul att dyka dar ute, kommer se sa mycket fina fiskar och kanske skoldpaddor. jag langtar! :):):)

Imorgon ska jag vara bra pa fota eller fall pa land undervattnet blir lite svart!

Foresten igar hade jag ett stort problem, tappat bort mobilen men den ar nu tillbaka, hade glomt den pa en resebyra, det stod mellan hostelrummet eller resebyran sa helt borta var jag inte, men nu kanns det mycket battre. maste ha min lilla mobil- fast den suger och stanger av sig hela tiden! Gillar era sma halsningar! sa skicka!

Ha de bast, Kraamar


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att du vågade göra hoppet. Här börjar faktiskt våren kika fram lite grann och snön börjar smälta. Det känns underbart!!

Ha du gött, kramar

2010-03-21 @ 12:41:46
Postat av: Mormor

Vad häftigt att du har vågat göra skydiving. Hoppas ni får uppleva en massa fina fiskar när ni skall ut och snorkla. Hoppas att det är till Phuket ni åker till och inte till Bangkok det är lie oroligt där och svenska UD har avrått från att åka dit. Håller med din mamma att det känns skönt att snön börjar försvinna. Ha det så gått. Kramar Mormor

2010-03-21 @ 18:35:09
Postat av: Morfar

du är en riktig tuffing kram

2010-03-21 @ 19:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0