Sista inlägget från Townsville

Imorgon
lämnar vi townsville och de är inte med ett leende på läpparna- jag vill faktiskt inte lämna det, jag trivs så otroligt bra och alla är så snälla och jag har verkligen hemmastadjat mig här. Så att packa väskan ska inte bli kul, ne som ni just läste så har jag inte packat än, blöt tvätt hänger fortfarnade ute så får göra det imorgon bitti, bara slänga i alla i väskan för ikväll orkar inte jag, jag hade tänkt att sätta mig och titta lite skolor nu faktikst sen blir det sängen. Imorgon vid tolv lämnar vi och åker mot Mission Beach där vi bara ska stanna en natt- troligvis göra skydiving och sen åka vidare till Cairns! Så det blir great de med!

De senaste dagarna har vi solat, badat, varit på Magnetic island en natt sen har vi även bowlat med helen,kelly och bradly. Igår var vi på avskedsmiddag hos Lindy och Ken, massa folk som jag aldrig träffat. men det var trevligt och riktigt god mat och idag var helen, bradly och kelly här på middag och vi spela lite uno.. Yvonne var inte med, hon jobbade så henne ser vi väl imorgon innan vi åker! Tiden här har varit, sjukt sjukt bra! :)




JAG ÄGER!


JAG ÄR SWED2 MEN DE KAN NI VÄL RÄKNA UT!


MAGNETIC ISLAND! UTSIKTEN FRÅN VÅRT HOSTEL!


HOS LINDY OCH KEN!

Hoppas ni har det bra hemma, tänker på er!
Farfar jag läste mailen du skicka till Berit, de där bli nog jättebra. tänker på dig!

KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0