Reeef!

Ja som sagt idag, vart vi ute på reefet. Vädret var på vår sida- trodde vi ja? Vi hann åka ut till första stället sen blev det moln och sen lite sol till sen vid nästa stop, ösregna det! Men vi fick allt se fiskar, sköldpadda och mycket fina koraller. Dykningen var med bra men jag tycker själv att dykningen i whitesunday var bättre eftersom där fick vi dyka själva, här åkte vi tillsammans arm i arm. hahah så B! Men annars var båtturen jättebra- TOPPEN! En kul sak till är att jag är väldigt sjösjuk, inte märkt av det förut men jag blir illa mående hur mycket som helst så idag fick jag seasick pills. vet inte om dem hjälpte men ändå! Åh jag tog heller inte många kort, dåligt väder och när solen var framme så hade jag fyllt upp och SOLAAAAA! HAHA


Åh idag kom Viktor till oss, han har ju varit i Australien ett tag, tror det var fyra månader, så han bor på samma hostel som oss nu och just nu är han och melanie på bio. TYP DEJT tror jag, jag fick i alla fall inte GÅ MED! Okej jag skämta lite, dem är på bio men jag orka inte slänga ut pengar på de och heller ingen film jag ville se så jag skippa det, gick och hämta datan och nu sitter jag på mc donals. Tänkte läsa på lite utbildningar och självklart blogga för er, hoppas ni uppskattar det! 

Morfar du är för söt- tack för samtalet alltid kul att höra era röster där hemmifrån. :)

Kramar

 

Kommentarer
Postat av: pappa

Heejj



Underbar läsning varje gång detta!!!!!



Bara ett Problem !!! Längtar ju Bara mer Efter dej



Kraaaaaaaaaaaaam

2010-03-23 @ 07:08:28
Postat av: Morfar

Hej,ha en bra resa till Thailad kram

2010-03-25 @ 18:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0