Powerwalk

Nyss hemkommen fran en powerwalk pa en timme, valdigt skont jag kanner mig seriost som en stor kubbig sal- ni tycker sakert jag ar svintontig men sahar mycket godis,kakor och mat jag atit pa denna tiden vi varit har ar sjukt mycket. Ah de varsta ar att man blir hungrig hela tiden med nar man ater sa ofta.. hhaah jobbigt problem. Men i alla fall jag borja powerwaalka och efter 5 minuter borjar det regna- verklingen osregna sa jag blev svinblot och aven min ipod- den dog lite- kan hora musik men inte se vilken lat som spelas och heller inte byta lat.. ILLA!

Nu ar jag ensam melanie ute pa en joggingtur/poowerwalk och berit akte nanstans...  Eller hundarna ar har Tilly och Lilly. Ah ena hunden skalller for hon sag en hund utanfor och hon slutar inte... GANSKA JOBBIGT! hon lyssnar inte pa mig!! Funderar pa ga in i duschen sa slipper jag hora henne.. :)

Vi skulle akt till Magnetic Island idag men det var fullbokat sa vi aker pa mandag dit och kommer tillbaka hit pa tisdag och sen pa onsdag aker vi till missionbeach och sover dar en natt sen upp till CAIRNS!

Hoppas ni har det bra hemma!
Tanker pa dig Farmor, du kommer fixa det! <3

Kommentarer
Postat av: pappa

tänker på dej oxå i massor



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam



Paps

2010-03-13 @ 13:50:49
URL: http://emmamittnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0