Paradise- Townsville

Vlken varme det ar har- solen skiner och himlen ar helt blaa. Vi svettas som sma grisar. Igar var det 28 grader i vattnet och sakert nagot pa 40 grader i solen. Vi ar hos slakt till mig, soft eget rum och god mat, igar fick vi pannbiffar med lingonsylt. fatta svenskt om nagot. Vi har det super har- stannar nog har ett tag, valdigt fin stad med och vadret ar pa topp.

Vi har redan lite smaplaner pa tisdag ska vi ut med Elise- cheeap tuesday - drinkar bara 14 svenska kronor- Yes vi ska ta de luuuugnt Sen ska vi ut till en O har sen blir det nog nagon mer utflykt sen runt den 15-17 drar vi till Cains. Dar vi kommer vara dem sista dagarna, aven traffa Emma och Sofia som vi traffat under resan har i AUSSSSIE! blir valdigt bra. Vi far se hur det blir med updateringen dem ar dagarna.

Alskar era komenterar blev lite tarogd! (:

Mamma- nej jag har inte sokt eftersom det oppnar 25 mars tror jag och bruket har jag skickat till men han har inte svarat. Sa vi far helt enkelt se...


KRAAAAAAAAAAMAR

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter underbart!!!! Har hämtat ut ett oriflame paket till, så nu har du fått ditt tredje välkomstpaket. Säljer jag för tusen kr till så får du 30% rabatt under nästa kvartal. Kramizar

2010-03-05 @ 05:15:11
Postat av: pappa

Tjena Gooa Underbara Människa



Älskar dej



Hälsa Berit, Ken, Yvonne å de andra =)



Å Gee Elise en Jätte KRAAAM från Mej



Hon e Nästan lika Goo Som dej =)



Men de e klart NI e Ju Släkt



KRAAAAM PAPS



2010-03-05 @ 11:41:40
Postat av: caroline

Ahh mamma du ar bast- nastan lika bra som jag! GOOD

Ja pappa det ska jag gora, igar var vi pa restaurang, ken fyllde 50 AR!

2010-03-05 @ 22:05:37
Postat av: sarri

haha, du är också jäkligt fräck! Min största idol kommer du alltid att vara! Vem är den söta danska killen från facebook?

2010-03-07 @ 05:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0