Koh phangan

Lite update- vi befinner oss pa kph phangan, sjukt fint, stranden ar inte allt leka med och idag har det varit sol. Vi har hyrt mjoped som vi kor runt men, haha bara de ar en upplevelse, trafiken ar galen har. Idag akte vi in i en lite tattigt omrade, kul att se det med! jag alskar att vara har. de ar verklgien livet. Vi bor billigt och ater billigt, nyss atit mat pa gatan och det blev en fruit shake och sen thaimat - ris och typ nagotkyckling eller nagot, veti fanm vad de var. men de fick jag betela 60 bath vilken ar 12 kronor, men vi har rakat vaxla in pengar meds en dalig valuta sa for oss kostar det ni typ 15-17 kronor, tur att dem pengarna snartr ar slut sa jag kan vaxla till en bra valuta.. vi vaxla namnligen in lite pengar i austalien och vi fick inte sa bra da. men shit happens!

Jag tankte bara saga att min mobil funkar fan inte pa denna on och har heller ingen tillgang till internet till min data, for dar vi bor har dme internet men dock ur funktion. haha sa nu sitter jag pa ett liten internetcafe, dock valdigt billigt... (:

Imorgon ar detr full moon party.. wooow!!!

skriver mer nar vi kommer tillbaka till phuket, patang eller kata, vi vet inte riktigt!


ha de bast!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0