Happy

Jag ar verkligen pa bra humor idag, lag pa stranden forut med ett leende pa lapparna, tycker livet ar sa javla bra just nu. jag ar sa glad att jag akte ivag pa denna resan, sa mycket som vi har varit med om och kommer att vara med om, imorgon har vi tva manader kvar innan vi kommer hem- sa vi kommer se och uppleva massa mer saker.  LIVET AR EN FEST!

I tisdas var vi pa middag hos Kenneth och Lindy- vi fick grillad oxfile, drommen typ, sa sjukt gott. Efter det utgang, det var helt okej, dock inte bra musik men drinkarna var mycket goda, dagen efter gjorde vi knappast mycket akte till ett shoppingcenter med Berit men var inte dar sa lange- jag var utmattad, Melanie lika sa tror jag!
Idag har vi varit med Harryson, han har visat oss the hills och botaniska tradgarn sen slappte han av oss pa beachen. Sjukt gott idag, de blaste sa man kande inte hur varmt det var, lovely. Men nu ar det ingen sol langre nu regnar det, ganska gott for nu ar klockan sex och solen tar inte mer nu andaaa. HIHI

Om en timme kommer Brad och Hellen hit- da ska vi ata rotmos- vet inte ens om jag atit det sa jag ville att hon skulle gora det och sjalvklart sa for hon det och till efterratt blir det CHEEEEESECAKE! Fattar ni? GOTTT! Jag ar backpackers men andaaaa gar jag upp i vikt, haha ater sa mycket mat har och det finns alltid godis och kakor och man vill ju inte vara otrevligt och inte ata.. hahah jobbigt men GOTTTT!!!

Har ar en bild pa mig fran i tisdas hos Kenneth- den dagen var vi pa straden och det var molnigt sa jag skippa solfaktor- HUMMMM varfor gjorde jag de? tror dock att blicken gor mig lite rod med (:


KRAMAR

Kommentarer
Postat av: pappa

Underbart att du e på den resan!!!!!



Älskar dej Underbara människa



Miljoner Kramar



från Paps

2010-03-11 @ 09:54:43
Postat av: Morfar

Gott att ni har det bra, lite orolig för att du blir för tjock, kram

2010-03-11 @ 18:40:42
Postat av: Morfar

Gott att du har det bra,lite orolig för att du blir för tjock,kram

2010-03-11 @ 18:44:50
Postat av: Morfar

Gott att du har det bra, lite orolig för att du blir för tjock,kram

2010-03-11 @ 18:48:02
Postat av: Morfar

kanske lite jobbigt å läsa alla mina kommentarer

2010-03-11 @ 18:52:11
Postat av: Mormor

Vilket lyxliv ni lever som backpackers. Brun har du blivit också. Får väl vänta med att träffa dig tills jag kommer hem från resan med jobbet till Italien. Då kanske jag fått en ljus, ljus, ljusbrun färg annars får man köra brun utan sol. Saknar dig längtar faktiskt tills du kommer hem. Var rädd om dig. Kramar i massor från Mormor

2010-03-11 @ 21:04:06
Postat av: Mikaela

Hej stumpan, najjs kort jag fick :D svarade till ditt smsnummer men tror inte kommit fram, jag får svara här på bloggen då ist, men gör de i morrn för jag är bara inne en snabbis nu, :D hörs :D pusss saknar dig!

2010-03-11 @ 21:18:40
Postat av: Anonym

later bra Mikaelaaaaaa!

2010-03-12 @ 02:53:36
Postat av: Mamma

Va härligt det låter! Hur länge stannat ni hos Berit? Hemma är att som vanligt. Jag har kört soppdiet (kålsoppan)i två veckor, har inte gått ner ett gram vilket gör mig måttligt motived att fortsätta(:. Kramizar

2010-03-12 @ 06:22:23
Postat av: caroline

jappp, vi aker pa onsdag tror jag! gud jag mar med daligt, har gatt upp.. Ojjj va vad konstigt.. de later inte alls bra:( men de tar ett tag forsatt, kramar

2010-03-12 @ 09:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0