Cairns

Dar befniner vi oss nu och jag maste saga att jag stormdrivs har- staden ar jattebra och mycket uteliv om man ar sugen pa det! Vi kom igar pa kvallen, sa vi gjuorde inte sa mycket titta lite i stan och sen raka vi somna, haha!
Men vi vaknade utvilade idag, idag har vi varit pa marknad- frukt i massor - sa idag har vi handlat billig frukt. Sa de ska vi leva pa resten av dagarna och sen har vi gratismaltid pa kvallen. kan inte bli battre! (: Blir till marknaden imorgon en svang med och handla sa vi har dem kommande dagarna, hahahah! bara oppet lordag och sondag!

Just nu bor vi pa ett hostelet som heter gilligans- jattebra, frasch och perfekt men imorgon ska vi byta till ett annat som faktiskt ar billigare. sa vi sprara lite pengar.. OCH imorgon ska vi forhoppningsvis gora skydiving- vi boka om var idag och tog imorgon istallet for pa tisdag sa har vi fler dagar ater om det blir installt imorgon med, sa imorogn beger vi oss till mission beach igen- troligvis en heldag eftersom vi maste vanta pa att alla i var buss hoppat. sa hoppas att det inte ar sa manga sa det gar fort! (: Sa troligvist ingen party idag heller, for vi ska upp innan 6 imorgon. vill ju inte vara bakis nar jag ska hoppa dock hade de nog varit bra for da kanske jag inte blir lika nervos!

Sa hoppas pa fint vadret imorgon - idag har det varit sool! Yeeeah

Foresten om ni hemma har hort om cyclone har nere sa ar vi inte drabbade eller blir drabbade, den kommer att komma in till townsville sa townsville lar bli traffades vilket ar tur att vi akt darifran och jag for hoppas att min slakt haller sig inomhus! For den verkar vara valdigt stark!


FOR MYCKET INFORMATION!
Vi aker till thailand 26 mars och lamnar cairns redan 25 mars och flyger ner till brisbane dar vi ska bo pa flygplatsen en natt, vi orkar inte aka in och leta boende sa vi kommer troligvis stanna dar. vi ar dock vana vid flygplatser sa de ska nog ga fin fint! Vi kommer ocksa aka till flygplatsen den 24 mars och vara dar lite fler timmar an man maste eftersom vi flyger klokan 6 pa morgon, da ar det ju anna onodigt att betala en natt pa hostel! VISST AR VI SMARTA!

Nu har min gratistid slut! ILLA - skriver sakert imorgon efter hoppet om jag OVERLEVER! HAHA

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: pappa

Ja de kan du ge dej på att du överlever...



För oj oj va ja skall krama på dej när du kommer hem



Saknar dej Lilla du =)



Kram paps

2010-03-20 @ 09:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0