Boat-trip and party

Jag gillar verkligen detta stället, påminner lite om Byron bay. Ett av dem bästa ställe i Australien som jag besökt.. Så Airlie kommer faktiskt på andra plats. Både relax och mycket Party..Så det ska vara! Imorgon lämnar vi dock Airlie och beger oss till Townswille- bo hos lite släkt- spara lite pengar.. Hoppas vi får stanna där ett tag. Vi har planerat att stanna där två veckor får se vad Berit säger om det.. Känns konstigt att åka dit eftersom jag knappt vet vem det är? Liksom bara när dem ska hämta upp oss som jag tror hon skulle göra. Haha men det blir nog bra, hoppas jag!


Igår kom vi hem från Whitesunday-boattrip-jättetrevligt-godmat och träffa två riktit trevliga svenska tjejer- vi var på whitehaven och vi har även snorklat och dykt... Så kul att testa på något som man aldrig gjort.. Dock fick jag skit ont i ena örat men det gick över när jag gick lite längre upp.. Klappa fiskar och såg jättestoooora fiskar..På kvällen såg vi även delfiner från båten och såg faktiskt en sköldpadda med! Vår båt hade bubbelpool och ruselkanna.. eller något vet i fan hur det stavas!


Igår var det "efter party, pizza fest" typ folk från båten- träffades, fick gratis pizza typ.. GRATIS ÄR GOTTTTT! Men vi drog vidare till de svenska tjejernas hostel och drack vin- sen blev det utgång- dock inget folk ute så vi gick nästan hem direkt..


Dagen innan vi åkte på båt-turen var vi ute med norskarna dem vi träffa i Sydney- kvällen var svinrolig- börja med drinkinggame till de hade vi cakes and chips sen efter det drog vi ute, skitmycket folk ute. Vi var väl hemma runt fyra =)! KANSKE inte var det bästa att gå ut dagen innan man skulle på båttur.. måste lite dåligt på morgonen och sen på en båt.. Jag blev faktiskt väldigt lätt sjösjuk, fan va äckligt det är..


Idag är det regn här eller just nu har det nog slutat, ligger på hostelet och tar det lugnt. fungerar på om jag ska ta mig en powerwalk- Melanie är ute på en springtur men jag har fucking ont i min nake, sovit konstigt eller något för på ena sidan av naken är jag skit öm.. Annars idag blir det nog slappt, gå till lagoonen och titta- vi hade hoppas på fint väderet så vi kunde solat vid lagoonen idag. Men får gå dit och ta lite bilder eller något. Sen ska vi laga middag eller på vår förra hostel hitta jag en påse med makaroner och ost, typ färdigskit så ska bara koka ihop det med mjölk och vatten så är det klart.. Ser knappasr gott ut men billig är det.. Ska spara pengar nu och äta de billigaste så jag klarar mig ändaaa fram till 11 maj.. 11 Maj då kommer jag tillbka till SVERIGE mina vänner. Den 26 mars åker vi till THAAAAILAAAAAAANND! Så ska spara mestadels av de få lapparna jag har kvar till Thailand- vi ska nog göra lite saker till här typ någon utflykt i cains och sen funderar jag på Skydiving- såå dyrt men världens upplevelse så jag vill sååååå gärna göra det! Vill göra dykecerfikat med men de skippar jag- nu har jag dykt en gång, kanske tar något sådant i thailand så mycket billigare.. =)


Mamma? Pappa?


Ni kanske vill sponsra mig- haha fan vad tattigt jag är... jag klarar mig nog med dem pengarna jag har men ändååå! Ni kan ju i alla fall tänka på det, ni vet mitt kontonummer. HAHAHA!!


Take Care

Ps: Tänkte bara säga att vi inte har känt av tsunami, så ni kan vara lugna!

Saknar ER!


 BILDEEEEEEEEEER





Bilderna här är från dagen innan båt-turen!










Bilder från båt-turen



Från gårdagen!

Seeeeeeeee och Njuuuuuuuuuuuut


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser ut som ni har roligt. Bra att ni åker till berit, det är säkert inga problem för att stanna två veckor. Har du pratat med bruket ang sommarjobb? Sökt till högskola än? Tänk nu på vilka utflykter du gör, det viktigaste är väl att kunna vara borta så länge som möjligt?? Kram

2010-03-02 @ 06:50:14
Postat av: Mormor

Vilka härliga bilder ni ser verkligen ut att njuta av livet. Tack för det fina kortet blev jätteglad när jag fick det. Är så gott som bra från min influensa det var en pärs imorgon skall jag gå till jobbet skall bli skönt att komma ingång igen. På fredag skall jag till Göteborg L-G och Marie skall bjuda ut mig på middag och show sedan blir det jacuzzibad på altan på natten skall bli kul. Ha det så gott och sköt om er. Kram Mormor

2010-03-02 @ 17:36:33
Postat av: Emelie Augustsson

Ni ser ju ut o ha det hur gott som helst! Hörde att det finns ett datum för hemgång om ett par månader, då vill jag se alla bilder o höra alla historier, hihi.... ha det underbart!! Pussskram

2010-03-02 @ 18:11:13
Postat av: Malin

Hej Carro!

Vilket liv du lever....Tack för kortet. Fredrik hoppas nog på ett par boots. Ha det så jättebra.

Många kramar från oss.

2010-03-02 @ 19:14:22
Postat av: syster

hej caroline<3

sakner dejj:D<3

sköna bilder :D:D

2010-03-02 @ 21:03:54
URL: http://bellasbiitch.blogg.se/
Postat av: pappa

heej



Saknar dej i massor



Kraaaaaam



Paps

2010-03-03 @ 12:47:18
URL: http://emmamittnamn.blogg.se/
Postat av: Morfar

vilket härligt liv, tack för kort o sms. Jag skall kollalägenheten, du får info.Ha det fortsatt bra,kramar i massor från en som skanar dig mycke.

2010-03-03 @ 19:17:57
Postat av: Robin

Du verkar ha de jobbigt å tråkigt..

lider med dej syrran! verkligen . . .

2010-03-03 @ 22:51:59
Postat av: sarah

I MISS YOU

tack än en gång för kortet, om du ej fick mitt sms!

du ser ut att ha det jäkligt underbart!!

ta hand om dig!!

2010-03-04 @ 20:22:28
Postat av: mellis mamma

Ssså kul att följa eran resa, så många minnen ni kommer att bära med er för resten av livet...Jag har genom att följa din blogg, lärt känna dig på på ett helt annat sätt än när jag bara säger hej annars. Måste också säga att du o Melli är så lika både i sättet och hur ni formulerar er.. Jag ger er alla lyckönskningar jag kan på eran fortsatta resa många kramar mice

2010-03-06 @ 12:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0