Laides night

Precis som överskriften säger, idag blir det utgång i Singapore. Laides night betyder tjejerna går in gratis och fria drinkar... hur kommer kvällen sluta? haha kan återkomma med det! jag är såååå TAGGGGAD! vilket ofta brukar sluta illa!

Vi har bytat hostel, vi hade bara en natt på hostel där vi var och tänkte ta en till men nej de gick inte det var fullbokat. så nu bor vi i china town i singapooore, det är liten men funkar, lite billigare med.. toppen!

Min bränna är inte att leka med, guuud tillockmed folk kommenterar det, inte okej..

Nu ska jag fixa mig, dusch och lite så... ikväll blir det party!




Kommentarer
Postat av: pappa

=)

2010-01-27 @ 11:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0