kom jag fram?

Jag kom faktiskt med flyget och packningen fick jag ta med mig,jag lämna bara fram mitt boaringpass och allt gick som det skulle- orka att jag oroa mig för de i halva dagen igår.. men som sagt som melanie säger " allt löser sig" .

vi landa i alla fall i sydney runt ett-tiden idag, jag har just precis avnjutit en middag som jag och melanie har lagat. Det blev potatis, tzatziki och kött som vi stekte i vatten, vi orka inte slösa pengar på smör/olja.. Men salt köpte vi fan..

Vi handla lite annat som frukt, pasta och tomatsås - våra kommande middagar här på hostelet, skitbra att dem har kök så man kan laga sin egen mat och så vidare... Hostelet är för övrigt de bästa jag varit med om, 5 våningar, massa folk, egen bar/diskotek, cafe, softhörna och mycket mer... Jag och Melanie bor med 3 norska tjejer och en kille, killen har vi dock ej träffat men vi har redan fått sett hans kondomer i hans väska-- hum undra vad han förväntar sig, jag och han delar ju trots allt säng eller jag ligger över honom.. bli inte rädda.... VÅNINGSÄNGAR.....

Ikväll eller ja nu rätta sagt, klockan är redan halv sju.. Vi ska fixa oss lite sen bege oss ner mot baren och hoppas träffa mer folk... eller vi ser folk hela tiden men kanske starta en konveration... haha

Jag och Melanie har även blivit sugna på att hänga med på e surfskola (baron bay) typ, dem norska tjejerna hade bokat detta! 5 dagar, lära sig surfa, träffa andra männskor, mat och boende för 3000kr.. kanske lite mycket pengar man vi kommer ju ändååå göra det någongång under vår resa, ja som sagt vi får se... vi får prata mer om detta!

nu ska jag fixa mig!
hörs när jag har något kuligt och berätttaaaaa
ciaaaaao



Kommentarer
Postat av: Mats

Du är jätteduktig på att uppdatera, hoppas att Sara får inspiration av ditt idoga bloggande. Jag har en undran, har du fått din gratisdrink ännu som du pratade så längtansfullt om i somras

2010-01-29 @ 09:44:58
Postat av: pappa

Skönt vi e framme Down Under!!!



Tänker på er !!



Kramar Papi

2010-01-29 @ 10:10:41
Postat av: pappa

Glömde en grej!!!!



HELT UNDERBARAT ATT LÄSA Å SE BLIDER PÅ DIN BLOGG

VARJE DAG!!!!!



TACK TACK FÖR ATT DU FINNS=)



Ops !! det har ju ja varit ned å bidragit till HaHaHa

KRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMM

2010-01-29 @ 10:18:03
Postat av: Caroline

Haha Mats, jag har fått min lilla bijett, där det står att jag får hämta ut en drink.. jag är så lycklig, men de kanske du förstår!



Ska nog använda den imorgon! haha (:

2010-01-29 @ 11:43:38
Postat av: Mamma

Skönt att det löste sig för dig, instämmer med Melanie om att allt löser sig. Ha de gött

2010-01-29 @ 13:19:18
Postat av: Mormor

Skönt att du är framme och allt har gått bra. Hur är det med din solbränna? Lära sig och surfa låter spännande det är bara och önska lycka till i vågorna om du lyckas ställa dig upp på brädan. Jätteroligt att kunna följa dig på bloggen och se alla bilder dessutom. Var rädda om er. Kramar Mormor

2010-01-29 @ 18:07:04
Postat av: Robin

om ni vill kan ja också starta en blogg om hur livet som student i örebro är .. man kan inte lära sig surfa på vågor! men man lär sig massa annat intressant! :D

2010-01-30 @ 12:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0