KL Tower

Idag har vi varit på sett på en torn och även varit inne i det! Det var 421 meter högt, ganska stor så att säga, fjärde största i världen. DE NI! Det har varit väldigt väldigt varmt idag, svettas för nothing verkligen, men jag gillart!

- Vi vandra upp till KL tower och de var ca 250 trappsteg i 30 gradersvärme + sol!

- Idag har en äcklig malayiaskt kille kallat mig BABY och gått efter mig, en aning äcklig eftersom vi typ var i en slumområde...

- Vi har även varit på shoppingcentrumet idag igen och idag upptäckte vi att det finns ett mini liseberg inne i det? haha de utsträcker sig på 3 våningar. Fanns värsta största bergdalbana med många loopar och sjukt lång.. vi fundera på att gå och åka lite saker där imorgon, fanns även frittfall och massa sjuka och läskiga saker.

- Vi har ätit på väldigt god mat idag och billigt var det! Goaste på länge, man fick in rått kött och så fick man tillaga det själv.. Högsta betyget av mig. Vi åt med pinnar, fy fan vad svårt men man fick in tekniken! Vi visste inte hur man skulle göra med maten först så vi såg ut som två frågetecken men det satt en tjej brevid mig och hon visa massa grejer.. Man skulle blanda ihop en egen sås. av typ chilli, soya sås och vitlök och hon blanda ihop allt till mig, så min blev HOOT! allt jävla CHILLI! hahah men starkt är gott!

- Idag bar jag en vitblommig klänning som jag fått av morfar, när han var i Thailand.. Jag fick dock väldigt många blickar när jag bar den.. Hmm undra varför, kanske för att den var fin eller att jag var snygg ELLER kanske för att den var GENOMSKINLIG? MAYBEEEEE

- just nu regnar det här om någon ville veta!


BILDREGN!

VÅR RUM, vi sover längst boooort!


På väg upp till KL TOWER, hängbro och 250 trappsteg


Utsikt från KL TOWER


Utsikt från KL TOWER- där ser ni även twin towers!



KL TOWER


Vid KL TOWER


"liseberg" inne i köpcentrumet!


MAAAT!, såhär såg det ut och GOTT var det!


Hoppas ni är sugna på att veta vad jag köpt hitills, för här kommer det bilder (:


Nytt armband som jag köpte på london. mycekt fint!


Också köpt i london. fint budskap på!


En klocka köpt i malaysia! 20 svenska kronor, lätt värt det!


En svart lång skjorta!


Ett par tajts, går typ till knäna, mycket BRA!


Jättefin klänning!

Detta är vad jag har köpt på resan, allt tillsammans kostar ca 200 kr! de tycker jag är BRA! tror inte det blir någon mer shopping i Malaysia nu eller jo jag är ute efter ett par skor- välidgt billigt, alla ligger runt 80 svenska kronor, helt galet!

Måste också handla nytt shampoo och balsam, de jag använder nu gör så att jag får fett och äckligt hår! - INTE OKEJ!

Nu är klockan 00.00 tror jag ska ta och lägga mig imorgon ska vi besöka china town och senare åka till kuala lumpurs flygplats för vi kommer att flyga till singapore på morgonen dagen efter!

Godnatt!
CAROLINE


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni verkar ha det toppen, som vanligt är det underhållande läsning. Lycka till med PACKNINGEN!!

2010-01-24 @ 18:58:51
Postat av: Mamma

Ps. Stefan är orolig över sin ryggsäck.

2010-01-24 @ 19:00:17
Postat av: Mormor

Vilka fina saker du har köpt. Verkar vara ett helt otroligt paradis för shoppingälskare. Sarah B blir nog helt galen och vill åka bums. Ha det så gott.

Kramar Mormor

2010-01-24 @ 19:45:53
Postat av: syster

åååh va fina saker <3

får man något när du kommer hem (A)

älskar klänningen (A)

2010-01-24 @ 21:53:27
URL: http://emmaisabell.devote.se
Postat av: pappa

Gud så Gott ni har det



Underbart att läsa å Se er

2010-01-25 @ 07:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0