Känsliga läsare bör ej läsa DETTA!

Idag åkte vi till China Town en sväng- dock var det för varmt! vi gick lite inne i ett hus som hette "Central market" och sen även på på de oliak tvärgatorna. Men vi palla inte värmen, så vi åkte tillbaka och hotelet och fråga om hon visste om det fanns någonstans att bada, men icke! Så vi fick gå till köpcentrumet där vi blandannat åt glass, mat och melanie klippte sig.. Vi har även testat på "fishfoot massage"- gud säger jag de kittla som bara den, jag palla knappt det- men melanie härdade ut!

Just nu sitter vi på STARBUCKS- tar en kaffe och hoppas på att tiden ska gå fort. Vi ska flyga 06.25. Så det är lååång tid kvar men vi har inget hotel att vara på och orkar heller inte gå i mer affärer! Runt nio tiden ska vi åka till Kuaula lumpurs flygplats.

Ja nu till överskriften:
Vi var som sagt i China town, vi satt på en mur och tittade in kartan. Vad vi liksom skulle göra? strax efter kom vi på att vi åker "hem" till hotelet och frågar om det finns något badställe... Vi går mot spårvagnen och där ska vi åka rulltrappa, jag såg man/kille står nere på backen vid rulltrappan, höger om.. Jag tänkte liksom att det var en fattig som letade efter pengar eller någon som kissade typ.. Så jag tänkte inte mer på det.. förens jag tittade närmare... Det är en man/kille som står och runkar, jag fick värsta rycket så jag springer snabbt upp för rulltrappen eftersom man verkligen ser att han får utlösningar och jag ville VERKLIGEN inte ha hans äckelsås på miiiiig.... så jag springer fort upp och vänder mig om och skrattar åt melli och ser att hon är typ längst ner... Väntar på att hon kommer upp och hon säger?  - CAROLINE SÅÅG JAG RÄTT!!!!!- kissa han eller runka han? HAN gjorde de sista!! fy fan va äckligt av honom.. Han hade alltså sett oss sitta där på muren och hållt på, de är vad vi tror..... Gud så äckligt... Tog ett tag att smällta detta!

På grund av detta är jag inte sugen på att lägga upp bilder idag, mabye later! skämt och sido- orkar faktiskt inte NU!

Föresten jag är grym på att göra mig förstådd så ni där hemma vet, im HAPPY!


Kommentarer
Postat av: pappa

Ha Ha



Kul ni e båda två



Ha de gott



Kraam på er

2010-01-25 @ 12:51:41
Postat av: johanna

hahahha fan roligt!!!

2010-01-25 @ 14:01:27
Postat av: Mikaela

jag håller med johanna :D men jag vet inte riktigt om ja ska tro på dedär med att du blir förstådd där nere :D hihih din engelska är på topp! hihi hoppas ni har det bra :D <3

2010-01-25 @ 21:29:51
Postat av: Amanda

jag döööööööööör! hahahahahaha!

2010-01-25 @ 23:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0