Natten kommer spenderas på flygplasten, ännu en gång!

Idag checka vi ut från vårt hostel och just nu befinner jag mig i ett köpcentrum, eftersom vi har lite packning med oss så får vi gå en och en att å shoppa, så melanie är nu ute på en shoppingtur, hon hade en del som hon ville köpa så det tar nog någon timme eller timmar. vad vet jag!

Sitter här på ett fik med datan framför mig och bara tar det lugnt, har tittat på lägenheter i Göteborg nu och det är svårt, finns inte många lediga och de som är lediga är säkert svårt att få. Plus jag vet inte hur mycket min maxhyra får vara så jag klarar mig. Hitta ingen direkt, hitta nån men då var hyran för hög tyckte jag.. Så jäkla svårt, jag som verklingen vill ha något eget. SÅ GALET MYCKET MED! Hitta en i Majorna för ett ganska bra pris och så går jag in och läser mer på lägenheten, då får man inte studera om man ska bo i den lägenheten, va är det för töntigt.. Jag tänker då inte bo i en lägenhet med 18 kvadratmeter- de är något som är säkert eller en lägenhet med kokskåp- tänk att öppna ett skåp så finns det en platta där man kan koka sina nudlar. nej heller bor jag på gatan- OJ lite överdrivet!  Så hoppas det ramlar ner någon lägenhet för mig.. Jag VILLLL så gärna. haha

Men nu ska jag byta webbplats för boplats eller arbetsförmedlingen. hahaa så kul har jag i malayisa- måste göra ltie vettiga saker med =)

Men som sagt senare ikväll åker vi till flygplasten, ska flyga tidigt imorgn bitti, så kommer tillbringa några timmar på flygplatsen inatt- de är en tradition nu, dock blir det bara 5 timmar tror jag.. vilket är inget om man jämför med dem senaste gånger, senaste vart ett dygn, haha

Så vi flyger till phuket och där har vi boakt ett boende på karon beach- ett hostel fast vi har eget rum för typ  mindre än 300 svenska  kronor för 5 nätter per person, verkligen bra pris!

Åh igår skypa jag med Johanna- de var verkligen jättekul, vi har banne mig inte pratat på 3,5 månad. de är sjukt,  vi brukar prata varje dag så de kändes super att få höra din röst vännen!

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: johanna

åh carro när ja läste detta kom tårarna!! va verkligen skönt att höra din röst igen!! saknar dig så grymt mycket!! så skönt att kunna säga vi ses snart;) <3

2010-04-25 @ 21:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0