Imorgon åker vi till PAAAATOOOOONG

Där ska vi stanna i tre nätter, sen ska vi vidare upp i landet, till i HUA HIN- tydligen ett fint område så de ska besökas sen blir det bangkok- antingen direkt till flyget eller en natt i bangkok- SHOPPING VILL VA HAAA! Så vi får se hur det går med bangkok! =)

Dagarna bara rinner iväg- dock ligger vi mestadels på stranden och steker- Idag var det verklige stek kan jag säga, de andra dagarna har det varit solmoln typ, idag var solen framme hela tiden. Igår var vi på RAFTING- skit kul faktiskt! Nu ser vi framemot att strosa runt i patong, ligga stranden och PARTY!

Ni som känner mig bra vet ju att jag inte läser böcker, men under denna resan har jag änsålänge läst 10 böcker och varav 3 är engelska böcker. Jag måste säga att jag tycker det är skitroligt att läsa böcker, särskilt på engelska för jag förstår allt och känner mig verkligen mycket bättre på ENGELSKA! Weehhoo

Så nu har jag fått ett godkännade från Melanie att jag kan söka jobb på Bokia. Det var nämnligen sähär att  för två somrar då jag skulle söka sommarjobb, tänkte jag söka till BOKIA! Men detta tyckte inte Sara eller Melanie var en bra idé eftersom jag inte läste något och kunde då inte rekomendera böcker, haha Så jag fick höra detta ett tag, så nu kanske jag kan få ett godkännade från dig med SARRRRRRRIBUS`? HAHA

Ligger just nu i min säng på hotellrummet, Melanie packar och självklart är jag REDAN klar. Det regnar och åskar här nu så då får man hålla sig inne,  så jag kan berätta om vårt lyxiga restaurang besök igår - Vi åt på en finare restaurang eftersom Melanie skulle testa hummer som hennes pappa sagt till henne, den hette TWO CHEFS- maten var sjukt god, jag åt poatisgrattäng, kyckling och rödvinsås och drack tom collins till- alltså det var himelskt GOTT och så värt pengarna!


Rafting, skitskoooooj


Melanie gillade sin hummer


Sista stekdagen på Karon Beaach, dock äckligt vinkel men ändå! =)


Kommentarer
Postat av: sara

Du har mitt godkännande! Lycka till:)

2010-04-30 @ 14:56:18
Postat av: johanna

fan va brun du ser ut att vara kompis!!!!;)

2010-04-30 @ 16:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0