Från Karon till Phi Phi

Dagarna går verkligen fort, de tre senaste dagarna har vi som sagt bytat by, vi bor i karon istället för kata men imorgon åker vi till fina phi phi, ska bli toppen.

Men som sagt första dagen åkte vi till Bang Tao, där vi träffa Melanies faster plus familj- så vi åkte till deras hotel- fyra pooler räkna jag till.haha Dem bodde jättefint och stranden i Bang Tao var härlig. Efter vi hade varit hos dem tog vi oss till Patong- eftersom det låg på vägen tillbaka till Karon- vi checka in shoppingen och gick på bangla road, titta även till håkans bar- dock ingen HÄKAN DÄR! Typiskt Vi såg heller inte många killar som var tjejer på bangla road- förra gången jag var där var det massvis.. Försten jag kände igen mig väldigt mycket nu när vi gick på den gatan,. Såg även den svenska restaurang som vi åt på och vi åkte även förbi de hotellet som vi bodde på och de såg sig likt ut- om någon ville veta.. HAHA


Karon Beach


De hotellet jag bodde på första gången jag var i Thailand

Jag på Bang Tao stranden, snygging!

Man eller Kvinna

Håkans BAR!


Idag hände det något stort- VI HAR ÄTIT SVENSK MAT- lax, kokt potatis och dillsås- det var sjukt gott- jag som längtat efter lax- så nu har jag äntligen fått det. Dock vart det dyrare än thaimat men ändå ett hyfsat bra pris- runt 70 svenska kronor och de var SÅ VÄRT DET!! Sen hitta jag även denna goda påsen- de har jag också haft sug efter, svensk godis, helst skulle jag vilja ha Marabou chokladkaka men detta har jag också nämnt några gånger.. Den ligger här bredvid mig, ska ha den imorgon på buss/båt färden till PHI PHI!- JAG HAR DET FÖR BRAAAAA!


Bilder från idag:


HAHA FÖR MYCKET MAT I MIN MAGE- NÄSTAN EN BILRING- ÄR DOCK PÅ SEMESTER! LYXA TILL MED EN MANGOSHAKE- DEN STÖRSTA DEM HADE!


Så SJUKT vackert!



Vi Hörs- ha de underbart!

 

 


Kommentarer
Postat av: sarah

åh, fan va kul att du såg vårat hotell! guuud vad underbart ini ser ut att ha det!!

vilka underbara bilder, blir så avis!!!!! du ser verkligen ut att ha det gött!!! miss you <3<3

2010-04-08 @ 00:05:28
Postat av: sarri

alltsåååå vaa???? Lax och dillpotatis?? skjut mig vad gott!!!

2010-04-08 @ 03:51:31
Postat av: Anonym

Ja fattar du? de ska jag bjuda dig på i september, en evighet kvar dock:/:)

2010-04-08 @ 13:52:26
Postat av: nicoli

hahah "häkans bar"! =) såg er på det programmet, dom filmade på dagtid utsikt över havet typ, ni la där på stranden jättebleka..



haha nej dåå! bruna och fina och tyvärr inga tv-stjärnor än vad jag sett , ha en fortsatt bra trip=)

2010-04-11 @ 14:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0