Sydney - Operahuset - Manly beach

Idag har vi haft en heldag- frukost vid 9 sen gick vi till operahuset- titta lite, enormt stort och väldigt fint. Värt att besöka sen åkte vi båt till Manly beach, riktigt vackert faktiskt, vi sola och bada på en liten strand och efter det upttäckte vi att det fanns en större- den kommer vi nog besöka imorgon tror jag.. Grymt stooor och fint!

Idag är det norskparty här på hostelet - nu får ni några bilder från idag!











Ja de var väl allt jag orka med idag, ha en underbar lördag!

Kommentarer
Postat av: pappa

Kul varmt å gott ni har det......=)



Här e de -15 hmm



Kramkram

2010-01-30 @ 11:26:06
URL: http://emmamittnamn.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ser underbart ut, nu ska jag iväg till gymmet för att träna och sola. kramizar

2010-01-30 @ 12:00:14
Postat av: lillasyster!

Jag saknar dig, men är glad så länge du är glad och har det bra, men vi ses snart igen, de kommer gå fort, ÄLSKAR bilderna och dig!!!!<3

2010-01-30 @ 13:25:14
Postat av: Mormor

Ni verkar ha det väldigt skönt här är det kallt vill helst inte gå ut men var tvungen och halka mig ner till Therese för att fixa håret idag. Kunde nog haft skridskor istället för det blankis på både gågatan och trottoaren. Låter underbart och åka till stranden. Kramar Mormor Hälsa till Melanie

2010-01-30 @ 20:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0