Nytt?

Nu har jag tagit bort alla mina äldre inlägg pga olika anledningar, så nu kommer detta bli en reseblogg! Här ni kan läsa om min resa till Australien och livet där nere. Hoppas att ni kommer gilla det! Mina vänner, min familj , släkten och alla andra som också kanske läser!

Idag har jag haft släkten här, ätit jättegod mat och haft det jättemysigt.. Fick även lite pengar och en engelskordbok - dem är ju för söta!

GUUUUD- åker på torsdaaag, galet- när jag tänker på det börjas det kittlas i magen, haha töntig är jag men det är sant..

Imorgon ska jag träffa pappas bror, han ska berätta lite bra saker om Australien, vad som är ett måste att göra och så vidare, lite med jobb och min släkt där nere, SPÄNNANDE! Därefter beger jag mig till Melanies place- träffa lite härliga människor och ta de lugnt, ska bli mysigt!

Nu har jag bara en sak att tillägga - kommentera i masssor, mycket roligare att skriva då!

Ha de bäst så hörs vi!
Pusssar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din farmor och farfar har i dag tisdag 26 jan

läst din blogg har äntligen fått igång datorn. Här är det på morgonen -12 men nu är det bara -7 många kramar från B+K

2010-01-26 @ 14:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0