hejda Malaysia- hej Singapore

Som ni kanske marker, skriver jag inte dem tre sista bokstaverna i alfabetet... pga att varken mig eller mels data gar att koppla upp... fatta storande. Sa forvanta er inte lika langa inlagg och heller inga bilder... buhuu vad trakigt men sant.

Resan hit gick jattebra, de gick fort, det var upp och sen ner! vi ar dock lite trotta inte sovit nagot pa typ ca 36 timmar och vi lar nog vara vakna nagra timmar till.. (: Idag har vi BAAAAAAAAAAAAAAADAT.. Fatta va skont, att antligen fa bada och sola, vi akte till en island, sjukt ballt dock var det inte klart an, det ar en o med massa saker typ aksaker, badlandskap och beach, klubbar och mycket annat. men vi var bara pa stranden.

Jag caroline borjesson rakade somna pa mage, vilken innebar att jag sola rygg ganska lange- jag ser ut som en tomat pa benen och ryggen... fy fan vad det branner, jaaaa jag anvande solfaktor.. 30 faktiskt.. Sen upptackte jag aven att min hals ar rod, sjukt, jag ser sjuk ut pa nagot satt... sa nu gar jag runt med en halsduk for det ser fan knappt ut annars- men undra vad manniskorna PA HOSTELET TYCKER..... HAHAH  kanske inte de normalaste.. de ar ju jattevarmt haaar!

Det ar en chock att komma hit, maten ar dyrare, att shoppa ska vi inte ens tala pa.. men det ar val bara vanja sig. for i Australien kommer det ocksa vara dyrare. men det ar faktiskt valdig fint! tror jag och melanie ska ner och leta om vi finner nagot utestalle vi ar sugna pa ragga.. haah eller nej dansa mena JAG!

ha det sa bra sa lange!
kramar

Kommentarer
Postat av: pappa

OjOj Kräfta e ige kul å vaa.....



Kram

2010-01-26 @ 13:04:47
Postat av: Mamma

Skönt att resan gick bra. Låter UNDERBART med sol och bad, här väntas in ett nytt snö oväder och trafikaos. Är gott avundsjuk!!

2010-01-26 @ 18:18:01
Postat av: Mormor

Härligt att resan gått bra. Även jag är avundsjuk det var svinkallt när jag gick imorse 16 minus brr och imorgon väntas mer snö. Ser du ut som i Thailand när du var "grillad" får du gå till något apotek och köpa någon bra salva. Ha så bra och hälsa till Melanie. Kramisar i massor Mormor

2010-01-26 @ 19:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0