Flyger till australien idag!

Sitter just nu på flygplatsen, har tagit mig en macka och sitter och läser förfullt på jetstar hemsida, min ena flybiljett heter som sagt "jetstar light" vilken betyder att mellanlandningen i Darwin- får jag inte checka in något bagage, så mitt humör är inte på de bästa just nu.. värsta jobbigt men de löser sig säkert.. ska försöka förstå va dem säger i informationen om en stund.. gud bara jobbigt.. jaja!

Gårdagen- ladies night! var helt okej, gratis är bra. dock inte när man försker beställa en redbullvodka och får en whiskysoda, det var verkligen det äckligaste jag druckit tror jag och fick denna två gånger.. fy fan!

Flyget går om 3 timmar och 10 minuter typ- så får nog gå och höra med dem i informationen angående min biljett!

hoppas ni har det bra, hörs i Australien om jag kommer fram who knoooows? :)


Update:
Hon i informationen kunde inte svara på det, så jävla wierd å hitta något att på denna flygplats är omöljigt! den är enorm, får åka skytrain hit och dit... åhh ja får hoppas att Paradise Hotel hjälper mot min oro inför mitt bagage....
inte hela världen att fastna i DARWIIIN!

Kommentarer
Postat av: pappa

Hmm du e lik pappa tyckte inte om drinken men va Faaan de funkar den går ner Ha Ha



Kramar till dej



2010-01-28 @ 12:24:05
Postat av: Farfar

Det smakade väl bättre än Stefans barr som han blandar med tonic !!!!!

2010-01-28 @ 18:54:07
Postat av: Reutermo

Beror pa vad man prioterar. Enligt min kara larare sa att all rod sand i Darwin gor att samtliga klader du har pa dig kommer bli rott pa nagra dagar! Plus att det ar ett av de varmaste stallena i Australien. Men helt fel ar det val inte!

2010-01-29 @ 04:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0