Färdigpackad!

Ohh härligt nu är jag färdigpackad - backpackerväskan väger 12 kilo och mitt handbagage väger 6 kilo! Känns bra faktiskt! Nyss gick Ida hem från mig, vi har bara legat och snackat om allt i en timme, mysigt!

De kommer gå bra att åka iväg- ska ju bara vara borta i några månader, inte ett år som Sara inte! Jag ska iväg på världens ÄVENTYR!!!! IMORGON 10.15 böööörjar det på säves flygplats.. Gud undra hur mycket jag kommer sova inatt? Återkommer om det!

Nu ska jag ta de lugnt den sista tiden, softa och chilla med Mamma. Det är min mamma som har packat åt mig, hjälp mig, eller mer packat, men erbjuder hon säg så, är det CHILLL!

Nu hörs vi när jag är i London eller kanske på säve, beror på hur mycket tid vi har!
Som sagt ha det bäst i sverige!

kramar från en pirrig Caroline


UPDATE

Träffa pappa en snabbis nyss, titta in den urgulliga nallen!



TACK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0