4 days left

Vakna klockan sju av att en förskola ringde, där sa jag nej och vid nio ringde min förskola där jag brukar vara, svarade faktiskt inte. Dem ringde så sent så om dem ville att jag skulle jobba hade det blivit stängning å jag som ska äta middag hos pappa idag. Så jag skippa det och jag känner ingen ångest! TOPPEN!

Nu har jag skrivit upp massa andresser på ett papper som jag ska ha med mig ner. Jag har även skrivit lite som jag ska packa ner och lite som jag ska handla och göra innan jag åker!

Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jag måste till banken och måste hälsa på farmor/farfar men har ingen bil så det blir lite svååårt!

Tänkte får lägga mig och se på ONE TREE HILL tills jag ska till pappa och äta mat!

Imorgon blir det göteborg hela dagen faktiskt, in tidigt till melanie och skriva ut biljetter sen till stan och handla massa saker och därefter avslutar vi nog med en bio! Vi vill ju så gärna se snabba cash innan vi ÅKEEEER! Snygging är ju med, gud längtar lite smått faktikst!

Nu ska jag röja upp på mitt rum lite, det är stökigt? någon som tror mig, TVEK!

HAHA KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: ullis

ulrica lindberg

staleväågen 8

45534 munkedal

SWEDEN



förväntar mig minst ett vykort



pussss

2010-01-20 @ 09:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0