LOVELY!

Jag älskar att vara i Thailand, solen steker och jag börjar bli lite brun... Ikväll har vi bara softat varit ute och gått, vi gick till karon, en bitr melanie shoppade en jättefin byxdress och jag handla frukt och jag har även handlat nytt myggspray- bara jag som blir biten melanie blir biten, jag blir massbiten och ändå har jag myggspray som jag köpte hemma, men den hjälpte inte så jag fick köpa ett nytt. OCH

hör här- jag har köpt ny solskyddsfaktor och en aftersun sak med, fan dyrt.. lika dyrt som hemma i Sverige, jag fick betala 500 bath vilken är 125 svenska kronor för en solfaktor med 10 på.. Men jag behövde de, vill inte ligga med sololja och hela tiden och 30 är nästan slut.. :)

Här är lite utbildningar som det står mellan att jag ska välja, eller inriktningar på lärarprogrammet:



Ni ser prioteringarna med, dock stämmer dem inte, jag tror jag vill ha idrott och hälsa först! Dock osäker eftersom den är ett helt år längre 4.5 år, de vill säga!  söker arbetsterapuet för att se om jag kommer in typ, kul att veta! (:

ÄT LITE ÄGG FÖR MIG!
GLADPÅSK!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi har ätit ägg, sill, jansson, kokt lax, färsk potatis mm. Det var gott Robin har vart här och ätit. I morgon skall vi tll malin och fira joel. Kramizar

2010-04-03 @ 19:17:04
Postat av: sarah

det blir säkert bra vilken du än väljer,

dom är ju i gbg så då kan vi ju umgås all the time:D

imorgon blir kalas för mamma och joel, vi kommer sakna dig här!

både robin och andreas är här;)

ha det bäst, sola för mig med!!!

love

2010-04-03 @ 20:19:14
Postat av: Farfar Kurt o Farmor Barbro

Jag har två nattgäster här Cecilia o Josefin,

De kom hit till den ensamme farfarn,på påskafton var jag hos Klas. Klas fru hade det bra trotts att hon satt i en fåtölj,hon är ju operead i knät , men hon hade ju tre kockar som fixade påskmaten ,själv gav hon bara order till Klas, Stefan och Magnus JÄTTEGOTT blev det Många Kramar din Farfar !!!!

2010-04-06 @ 21:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0