På benen igen....

Befinner mig just nu i HUA HIN- mysigt och väldigt lugnt område. Vi kom inatt vid tre så fick vänta på hotellet till 9 innan vi fick checka in, så jävla seg väntan och trött var man med.. Men äntligen fick vi rummet och de var vår sista långa äckliga bussresa på detta äventyrer. Så känns skönt- bara de bästa kvar! Vi ska vara här två nätter sen bo två nätter i bangkok ( utanför bangkok-vid flygplatsen mina vänner)

Vi bor på ett jättefint hotell- två stora poolen, fruksotbuffe. idag var vu lata och låg  vid poolen hela dagen imorgon får vi se vad det blir pooolen eller beachen- kanske stranden, sista gången på väldigt länge i thailand- Stranden här anortlunda- var där en sväng i morse runt 6 tiden- sjukt fint- soluppgången! Mer lugn och väldigt fint- bilder kommer nån gång..

ikväll blir det sängen tidigt- svintrött men först ska vi ut och äta och titta på lite olika nattmarknader- finns massa här tydligen... jag har reda shoppat en behååå för 10 svenska kronor- köpte den utan att prova och den satt PERFEKT! =)

Snart kommer jag hem till UGGLEVÄGEN- gud inte långt kvar- blandande känslor men ska bli kul å träffa  ER!




Många kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det samma gooding

kram

paps

2010-05-09 @ 14:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0