HAPPY!

Åh jag älskar vädret fast idag drog jag lite damp på stranden, haha så jäkla varmt, låg och svettades, vi ligger på sanden så vi har ingen parasoll eller solstolar så det stekar fan jäkligt mycket.. Åh idag kunde jag knappt andas när jag låg ner tyckte det var så jäkla varmt idag.. Tror inte det var varmare än dem andra dagarna. Men jag bestämde mig för att gå upp till hotellet och lägga mig vid pooolen- JA ni läste rätt- VI HAR POOL- vi bor lika billig som vi gjorde i KARON- fast nu har vi en liten söt POOL med. Så där låg jag själv och stekte, inte alls lika varmt, plus att jag låg i en solstol och kunde nå vattnet från solstolen.. SOFT SOM BARA DEN! =) Nu är vi på rummet en liten paus innan vi ska ge oss ut på SHOPPING- IDAG SKA VI SHOPPA!!! OM vi hittar något?!

- Igår när vi åt mat ute så kände jag något varmt på min arm och rygg? vad tror ni det var jooooo_ FÅGELSKIT- fy fan så äckligt....
-Inatt sov jag nästan inget... låg vaken till FYRA- var jättepigg.. så upp vid nio.. TO THE BEACH..
- Igår skrev jag medelande till bruket och idag fick jag svar-
ATT JAG STÅR MED PÅ LISTAN OCH HAR SOMMMMMMMMMMMMMMMMMMARJOOOOOOOOOOBBBBBB!- LYCKLIG!!!

De ska firas med lite extra mycket SHOPPING TONNIGHT!

Vi skulle egentligen lämna Patong imorgon, men vi ska nog förlänga med två nätter till eftersom vi troligtvis inte ska in i bangkok bara till flygplatsen- för det blir ju bara värre och värre inne i bangkok- det SYUGER!!

 

Lite update
KRAMAR

Kommentarer
Postat av: David

Fett med jobb! Grattis :D

2010-05-03 @ 19:49:07
URL: http://henneochhan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0