DAGENS

Två killar inne på supermarket börjar smått säga " hello" How are you?" sjävklart svarar jag. Sen blir det inte mer med det. Vi går vidare och handlar sen hamnar vi plötsligt i samma kö, så dem står bakom mig. Han börjar fråga "where are you from?" och typ vad händer ikväll.. Svarar lite kort och ganska ointresserad. Inget mer med det. Sen går vi till spritbutiken- ska köpa lite dricka eftersom vi troligtvis ska ut ikväll.... Vilka är inte där då? Jooo dem två killarna.. Ena kommer fram och frågar vart vi ska gå ikväll " jag drar till med Grabbarna grus" sen frågar han om jag har en telefon.. Jag drar en lögn och säger att jag inte har någon telefon eller jag har en men bara med ett australenskt nummer och fungerar dock inte här, beklaga mig lite,.. Melanie som ej varit med i diskussionen och lyssnat vad jag sagt säger  såhär "HON HAR MOBIL men hon kan bara inte nummret", så jäkla trögt och gud vad jag skämdes stått och dragit världens lögnen. Blev dock inte jätte pinsamt för att försvann snabbare än blixten... haha stackarn..


haha melanie den är klockren dock skämdes jag lite!


Kommentarer
Postat av: Veronica

HAHA kuligt!

Men asså Carro...Kom hem NU..Jag blir tokig!!

2010-05-01 @ 22:05:51
Postat av: Sabina

Jag svarar här med, så är jag säker på att du får läst det :P



Hej :D

Det är bra med mig :). Du verkar ha det super i alla fall. Jag är en trogen läsare av din blogg. hehe. Längatar tills du kommer hem så man får höra allt du varit med om.



Haha, ja du vet nog vem det är :P hihi.



Saknar dig! Ska bli kul att se dig snart! <3

2010-05-02 @ 20:01:55
URL: http://sabinadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0