Back in Thailand

Flygresan gick som vanligt väldigt bra- lätt och enkelt! Dock vänta vi på flygplatsen i 6 timmar, nattetid! Vi sov inget, inte så lätt att göra det på en flygplats faktiskt men tiden gick ganska fort än då- så nu befinner vi oss i Karon beach igen och jag måste bara säga att det är väldigt folktomt, många resaturanger har stängt.. Man märker att lågsäsongen har kommit, väldigt folktomt och väldigt lite folk på stranden. Stora vågor med i havet- igår när vi bada åkte jag med under och tappade tillockmed trosorna... haha väldigt starka!!

Igår när vi kom hit checka vi in och begav oss till stranden med ett leende på läpparna- äntligen sol och hav. Låg där en stund sen gick vi tillbaka till hostelet för att vila, inte sovit något förra natten, la oss runt 3 tiden på dagen och jag vakna upp klockan 22.00, vilken powernap tänkte jag och släkte sen lampan i taket och Melanie vakna till och de ända hon sa var: "Sänk AC jag fryser" självklart gjorde jag vad hon sa och sen somna jag om som en stock och vi vakna runt nio dagen efter. vilken sömn vi hade fått 18 timmar.. Vi vart nog välidgt trötta, haha!

Idag blev det stranden fast ingen sol vart framme, men vi får nog lite färg ändå.. Eller solen var under molnen, fortfarnade varmt.. =) Nu ska vi bara softa se på lite one tree hill och ta de lugnt och ladda inför nästa soldag- gud älskar solen!

Hoppas ni har det toppen
KRAMAR


Kommentarer
Postat av: sarri

Jag älskar din blogg för jag lär mig alltid något nytt. Typ som att fast det är molnigt så är solen där bakom;)

2010-04-26 @ 20:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0